Hatar den kyrkan

Gomorrn!
Hur har ni sovit? Har ni drömt fina drömmar? - Inte jag... Jag drömde om något konstigt. Jag och massor med andra tonåringar som jag kände i drömmen men som jag inte käner i verkligehten var vid en bro. Vi hade någon slags barn vagn eller någotsådant med oss och vi skulle försöka åka över den bron med skjuts för den hade en liten nerförsbacke i slutet av bron. Så en person i drömmen skjutsade mig och släppte mig i mitten av bron då jag åkte av min egen hand. Jag hade jätte skoj tills jag typ inte kunde bromsa, så jag ramlade och snurrade runt och så låg jag där typ ner svimmad. Då kom de några och frågade mig hur jag mådde och jag svarade inte men dem kallade på en ambulans. Då började jag vakna lite lätt. De ville att jag skulle göra ett test för att se på vilket sätt jag var skadad. Jag fick ta en sten och försöka lägga den i handen men den åkte bara ner hela tiden och då sa de att jag hade blivit sjuk. Jag hade tydligen fått en hjärnskakning. Sen ringde domkyrkan klockan åtta på morgonen och väckte mig ur min dröm. Jag hatar den där kyrkan speciellt på söndagar. Den avbryter alltid mina drömmar och det är jätte jobbigt då jag drömmer någon fint så får jag inte reda på hur det går  med det...jaja, så är det. Sen kunde jag bara inte somna om så det blev en tidig söndag idag. Jag brukar oftast sova till halv elva elva så men det blev inte så idag då...

Jag har aldrig sett framemot söndagar och jag gör det speciellt inte idag. Oftast varje söndag så har jag en pluggsöndag. Och det blir det idag. Det är aldrig skoj att se framemot att plugga för det är inte så skoj. Men när jag väl har börjat är det jätte skoj. Ska ni plugga idag? Om ni ska så lycka till och ta tag i era saker som jag definitivt inte gör. Men jag får skärpa mig.
Ha en bra söndag!
Puss
XOXO
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0