London resan del 5

När mamma och jag hade bestämt oss för att vi skulle till London var det en sak som stod högst upp på listan i min hjärna. Madame Taussauds. Då får man se de största kändisarna! Så, under detta inlägg så lägger jag upp bilder från Madame Taussauds.



Det första jag ville av allt var att stå brevid Harry Potter stjärnan. Daniel Radcliffe.
En gång i tiden var jag otroligt kär i han. Han är inte så lång han. Runt 170 cm kanske.

Cameron Diaz, Kate Winslet och jag. Pappa ville att jag skulle hälsa till Cameron
när jag var där och det gjorde jag också.

Nicole Kidman, Leonardo DiCaprio och jag. Nicole måste vara minst 185 cm lång.

John Travolta och jag.

Will Smith. Att stå brevid han var nog det coolaste jag gjort.

HaHa! Jim Carrey.

Shrek var minst 2 m hög.

Johnny Depp och jag. Jag har ett stort foto på mig och han där jag ler men den finns i en ram.

Tiger Woods och jag...

Jag och Albert Einstein.

The Beatles.

Christina Aguilera och den söta damen är otroligt kort. 155cm över havsytan.

Michael Jackson såg så otroligt konstig ut så jag passade på att också vara lite
konstig för en gångs skull.

Keira Knightley och Orlando Bloom

''Brangelina'' alltså Angelina Jolie och Brad Pitt

Jag tror att detta är Beyoncé eller så är det Shakira. En sak är säker. Hon är inte särskilt
lik någon av dem...

Del 7 kommer imorgon!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0