Har inte pluggat

Tjenare!

What'z up? - Jag sitter här och har ganska tråkigt... har fortfarande inte riktigt satt mig ner och börjat plugga...

Jag har tittat på olika modesajter där man kan köpa saker över nätet och det finns ju så sjukt många fina saker. Jag är helt galen i klänningar till exempel och jag bara älskar bikinis, och just nu letar jag efter en men hittar ingen snygg. Jag antar att det är alldeles för tidigt...

Nu måste jag verkligen sätta mig ner och plugga inför provet imorgon och sen blir det Grey's Anatomy med glass framför tv:n men det är bara under förutsättningar att jag pluggat färdigt!

Hörs!

Jag har inte riktigt fått tag på videon från San Fransisco men lägger upp den så fort den funkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0