Men hej!

Hallooooo!!

Hur mår ni? Jodå, jag mår som alltid nu för tiden, nämligen fantastiskt!

Idag började skolan... Och jag plågades nästan när jag var i klassrummet. Inte bara för att jag var så trött och satt och gäspade typ non-stop, så vill jag inte börja nu. Jag kan börja på fredag men inte nu.. haha, jaja!
Men lite kul var det ändå! När man fick se sina underbara klasskamrater, och se hur mycket alla verkligen har växt nu under sommaren! Jag har slutat växa, kanske växer en centimeter till, men med mina 179 cm så är jag rätt nöjd!
Sen var det kul att få se schemat! Och vet ni vad? Jo, varje måndag här nu under hösten så slutar jag kvart i ett! Wohooo!!

Nu ska jag om papis laga mat, men vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0