Dagen innan helgen, woohooo!

Hejsan hoppsan!

Här sitter jag och lyssnar på musik, då jag egentligen borde plugga. Hoppas att ni gör nåt kul, som ni också borde göra!
Skolan idag gick helt okej, var kanske inte den bästa skoldagen, men det blir säkert bättre.

Det ska bli så grymt skönt att ha helg nu. Jag hoppas jag verkligen hittar någon rolig att vara med. Behöver umgås nu efter allt dåligt som hänt under veckan...Veckan har bara varit jätte dåålig. Har gjort omprov och inte haft pluggkänslan i mig helt enkelt. Därför ska de bli skönt med hleg nu och sen tvåprao veckor efter denna vecka. Efter det kommer det förmodligen gå bättre. Det känner jag på mig;)

Ringde till Olivia sötnosen nyss, och fick reda på att vi ska hitta på nåt. Snart kommer hon över. Ska plugga tillsammans lite och sen sticker vi ut på stan och sätter och på något mysigt fik. Vad ska ni hitta på idag?

Ha det, så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0