hejhej!!

Hej allihopa därute!!

Det var lite länge sedan!!
  Jag haft för mycket plugg så jag har inte kunnat blogga, men nu gör jag det.

Min skoldag har varit helt perfekt!!

Jag började kl 08:45 så jag hade liten sovmorgon, sen gick det inte lika bra då. Jag tappade bort mina nycklar så om jag inte skulle hitta dem skulle min fgamilj beta tusen för att byta ut lås eftersom att jag bo i lägenhet så har vi ju en prtnyckel så den hade vi ju varit tvungna att byta ut också men aja det händer ibland... Så jag tänkte ''nää det kan bara inte hända, det stämmer inte!!'' men som tur var efter tre timmars letande eller kankse 1 timmes då men tre timmars väntande så hittade jag dem hos vaktmästaren.!!

Engelska lektioner var den roligaset lektionen på länge!!
Klasskompisen Hannes fick min lärares sjal för att han frös, och det var riktigt roligt, och sen var bara jag på toppen humör!!

Ni får ha en bra kväll!!
Ska försöka att blogga imorgon!!

Kramar MandisOrange


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0