OMG!

Tjohoooooo!

Här sitter jag med en mycket stor mage efter en god middag. Vad gör ni själva? Hur mår ni och vad har ni gjort de senaste dagarna då jag har varit alldeles för lat för att sätta mig framför datorn för att lägga upp ett litet tråkigt inlägg? Hehe, precis där har ni svaret. Jag har inte varken orkat eller haft lusten till att blogga. Men jag ska skärpa mig! Idag hade jag sista dagen på Gloria's och min slant får jag på måndag nästa vecka. Men herregud, det är ju 2010 då!!!!
Jösses! Detta år har gått så otroligt snabbt! Det har varit ett perfekt år för mig. Tänkte göra en liten resumé för året imorgon.

Fredag och morgondagen blir nog ganska lugn för mig. På lördag är jag förmodligen med Louise, söndag med min älskling och måndag blir det skridskor med Nico! Ska faktiskt se om jag kan ta mig dit imorgon. Det är så kul att bara åka.

Bilder ska jag också försöka få upp, men jag lovar att jag ska få upp lite från Texas också. Anledningen till att jag inte lagt upp nåt om Texas är för att det går så himla segt att ladda upp alla bilder! Jag ska försöka bilda en mapp med alla bilder bara från Texas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0