Lördag!

Godmorrn (eller va man nu ska säga, God eftermiddag?) !

Hoppas ni mår super där ute i det kalla. Jag mår mer än underbart. Vet ni varför? Därför idag var det exakt tre månader sedan jag träffade Filip, och den dagen var mycket speciell!
Igår var jag hemma hos min älskling, och självklart tittade vi på Idolfinalen! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaahh! Erik Grönwall vann hela skiten ! Wohoooo! Jag blev så himla glad när jag hörde resultatet, jag stod bara och hoppade upp och ned:P

Idag ska jag jobba hos grannen och försöka städa mitt mycket stökiga rum innan jag sticker iväg. Sen ska jag försöka få lite tid med älsklingen också=)
Imorgon ska jag tydligen till ishallen för att ha kiosktjänst, men det gör faktiskt inget för jag gör nästan allt för att få  ihop lite pegar nu!
    Men just nu sitter jag faktiskt och lyssnar på julmusik. Jag har en sådan himla julkänsla i mig. Tänk er att imorrn är det tredje advent! Jag måste serisöt sticka ut och köpa julklappar, jag har inte riktigt gjort det ännu... hhhm, dags för att göra det!

Nu är det dags för mig att ta en dusch för idag och städa mitt rum. Vi hörs ju!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0