Hemma=)

Tja!

Nu är jag hemma efter jobbet idag, och jag är faktiskt helt slut! Ännu mer slut kommer jag att bli. Ska till dansen nu snart igen, så det är dags för mig att göra mig iordning. Byta till träningskläder, äta en massa kolhydrater, packa väskan med frukt vatten och skor. Dansen börjar kl 19 och är inte klar förräns kl 23 ikväll. jag kommer vara helt slut imorgon!

Sen har ju Brittany Murphy dött! Gaaaaaaaaaaah! Jag vet inte riktigt vem det är och jag har heller tyvärr inte sett nån av hennes filmer... men det är aldrig kul när männiksor dör så unga.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för klockan sex går bussen, och innan det måsta jag käka!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0