Hemma hos min älskling=)

Hejsan!
Idag är det 4e advent och bara 4 dagar kvar till julafton! Vad snabbt allt går!
Jag kom precis hem till min älskling och sitter nu och bloggar medan jag väntar på att han duschat färdigt. Han har precis tränat.
Julklappar kom det med hem idag från Nova. Var där med Amelie från dansen och hade riktigt trevligt.
Igår var jag ju som sagt i ishallen. Simon lyckades få mitt jobb, men jag stack dit för att åka lite. Ville rensa tankarna lite....
MEN, vet ni vad? Jag träffade Louise och Simon! Louise har jag inte träffat sen i oktober, men Simon var det nog ända sen i augusti. Det var så himla kul att träffa dem! Vi tre ''klickade'' och kom väldigt bra överens. Vi s ka se om vi alla tre kan träffas i veckan och hitta på nåt skoj.
Sedan igår kväll gick jag med min boyfriend, hans brorsa och kompis till bian och såg 2012. Fy faan vilken bra film! Lite, eller rättare sagt, riktigt hemsk var den, men gud vad bra! Jag själv tänker mycket på klimatförändringarna vi har här i världen, och ja.... Men det var både kul och trevligt. Louise sa att hon också skulle se 2012, men varken hon och jag visste att vi skulle se dan samtidigt! Haha, nej, men det var kul=)
På väg till Filip så fotade jag en hel del, och bilderna kommer förmodligen upp i veckan.
Imorgon ska jag jobba på min praoplats Gloria's och sen sticker jag iväg till Malmö vid sextiden och börjar repa inför showen vi ska ha i januari. Fyra timmar ska jag dansa non-stop!! Vad kul, verkligen! Jag gillar att dansa, och det är det enda jag gör. Jag tränar inte något annat. Dansen är min grej.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0