Fredag - Juldagen

Godmorgon allihopa!

Jag tror att ni flesta sover faktiskt efter allt stoj igår, men jag själv vaknade faktiskt för en timme sedan.
Åt frukost, pratade om mitt rum, och lite annat. Ja, ska ju göra om mitt rum och sitter och kikar runt här på internet för att se om jag kan hitta nåt skoj.

Vad ska ni hitta på idag då? Klockan tre ska jag till älskling och sen ska vi faktiskt se Old Dogs med John Travolta och Robbie Williams. Nej, inte sångaren Robbie Williams utan skådespelaren Robin Williams. Kanske jag till och med skrev fel där på namnet, men jag kan vart fall skilja på dem:P

Men nu snart ska jag duscha för att raka benen, sen fila naglarna, kanske måla dem, och sen smörja in mig i The Body Shops Papaya Body Butter. Mums, vad gott den luktar!
Och självklart testa på nya plattången så klart!


Här är mitt hår ''halvt'' plattat.

Nej, nu ska jag lyssna färdigt på Lady Gaga med Paparazzi, och sen ska jag hoppa in i duschen;)
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0