Landet

Gomörrn!

Jag kommer att tyvärr åka till landet och ha det lite tråkigt nu i helgen så jag kommer förmodligen att inte kunna blogga eftersom att vi har något internet på landet. Men jag ska försöka för att pappsen och mammsen har med sig deras bärbaradatorer så jag får hoppas att jag kan.....

Jag gick nyss in på www.zac-e.com och kollade in min idols sida för nya nyhueter och sådant då fick jag reda på att Zac hade precis varit och gästat Ellen DeGeneres Show i veckan och de pratade om han shår, det var riktigt skojigt faktiskt och man fick se hans mamma::: Kolla in klippet det är faktiskt rätt  roligt!!!

Nu åker jag iväg till landet som ligger utanför Göteborg men jag ska fortsätta att blogga om jag kan...

Ha det gött ( ha de riktigt gött nu när det är Halloween!!! ) så hörs vi!!!

Happy Halloween!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0