Street dag

Hej bloggen!

Idag vaknade jag vid elva eftersom jag var tvungen till att lämna rummet tillgängligt till vår städerska.
Idag är det dans som gäller, 6 timmar på raken. Så snart ska jag ta och fixa i ordning mat så jag klarar av kvällen. Streetdance i två timmar och sedan locking/poping i två timmar. Där emellan har jag en timme ledigt så då ska jag proppa i mig mat och öva på mina koerografier.

För att prata om nåt annat vill jag hemskt gärna lägga upp bilder från Florida osv, men nya blogg.se där man lägger upp bilderna i inläggen är helt idiotiskt. Jag ska se om jag kan maila dem och se om jag kanske kan få någon hjälp...
Blir nog inte så mycket bloggning idag men vi hörs så fall imorgon!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0