1 januari 2012

Gott Nytt År på er! Hoppas att ni hade en superfin kväll med nära och kära! Jag hade en superkväll. Stack hem till Sofia där vi var ett par tjejer för att laga god middag tillsammans. Vi spelade, skrattade och hade allmänt kul! Vid tolvslaget stod vi på Sofias balkong med ett glas champagne i handen (väldigt liten alkoholhalt tack och lov, det är ju stunden som räknas!). Vi gick nog inte och la oss förrän vid fyra inatt och vakande vid elva. jag är död nu! Haha, men det är det som denna dag är till för! Man firar in det nya året med dunder och brak, och man mår som man förtjänar! Även om jag inte dricker så är jag helt död nu, haha. Undra då hur jag skulle må om jag drack! Har ni några nyårs löften? Som jag sa innan så har jag inga, eftersom jag är sämst på att hålla de. MEN, de som jag alltid brukar säga är att jag ska ta vara på allt, njuta, uppskatta det jag har och att detta lov ska vara bättre och roligare än det förra! Vart fall. Familjen och jag har nu ätit en supergod middag, så nu är jag ännu mer död. Mätt som en jag vet inte vad så om jag lägger mig framför tv:n nu har jag somnat för natten... Morgonens planer? Jo, jag ska försöka ta tag i min svenska uppsats som måste in strax efter lovet. Måste få det gjort snabbt eftersom ju närmre jag kommer showen, desto mer stressad kommer jag att bli. De sista dagarna är stressiga! Även om jag har alla kläder och smått fixat så är det alla koreografier som kan börja bråka. Men äh, det ska jag inte oroa mig för nu! Vi kanske hörs senare ikväll, annars imorgon. Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0