1 april 2012

Hej allihopa! Mår ni bra idag? Jag mår super! Sitter nu på tåget påväg till dansen där jag ska dansa i 5 timmar. Så himla kul! Har med mig mat för att klara av dagen. Biff med råstekt potatis, halloumi, oliver och kryddsmör! Detta blir ju min lunch eftersom jag tar mig hem vid 19 ikväll så jag gjorde mycket och god mat!
Jaha, nu är det april då! Brukar ni köra lite aprilskämt? Jag gör det om jag kommer på nåt riktigt bra. Vilket jag sällan gör. Och jag har väldigt svårt för att hålla masken så det är inte alltid så att jag lyckas.
Men våren är snart här. Det var riktigt varmt och härligt förra veckan med sol och 15+ men nu har temperaturen sjunkit igen... Men det är sol i vart fall!!

Nu ska jag göra två saker officiella. I sommar sticker jag till Kroatien för en dansresa och det ska bli så jäkla kul! Så galet taggad! :D
Vad är den andra nyheten då? Jo, vi har köpt lägenhet i Stockholm! :D men det är bara en övernattnings lägenhet. Pappa jobbar i Stockholm några dagar i veckan och då beslutade vi för oss att köpa en liten lägenhet. Självklart beror det ju på andra saker också men det håller jag utanför bloggen. Men det är så himla kul att det äntligen har hänt! För nu kan vi sticka upp till Stockholm och dessutom kan vi i familjen träffa på storebror oftare och det är super skoj tycker jag.
Men men!
Vi hörs senare! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0