Seg dag

Hellu!
Allt bra? Här är det fint, fryser som fan bara men annars så!
Idag är det lite av en såndär dag då allt går segt. Skulle träffat Sara, men hon är sjuk den stackaren, sen vid fem ska jag äta sushi med Emilia, wiie!
Dessutom sitter jag fortfarande i mjukiskläder då jag vaknade vid tio, och broder min sover fortfarande. Vad händer egentligen? Haha! Jag ska nog ta en dusch snart och fixa i mitt rum. Har inte packat upp sedan resan och jag behöver nog bara beskriva mitt rum med ett ord: bombnedslag. Behöver ni veta mer?, haha...
Jag ska försöka uppdatera lite idag! Under kvällen ska jag ändå sitta vid datorn för att skriva min svenska uppsats som jag har till på måndag så då kommer det nog en del inlägg
Men en så länge, ha det super så ses och hörs vi!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0