Hej alla! Hur mår ni? Jag mår toppen förut...

Hej alla! Hur mår ni? Jag mår toppen förutom att hela kroppen skriker " jag orkar inte mer ". Jag har dansat nu sen klockan sex, blev en paus mellan sju och åtta. Idag var det Pyssycat Dolls och Streetdance! Har spenderat mesta av dagen framför matteboken eftersom jag har prov nu på torsdag. Och vet ni hur duktig jag har varit? Jo sen lång tid tillbaka har jag börjat plugga med saker allt på tok för sent, inför prov och inlämningar. Och både mina föräldrar och andra har sagt att jag ska skriva ner en planering, men lata jag gör det inte för dels tror jag inte det kommer hjälpa. Men igår tog jag tummen ur och gjorde det! Sen har jag bestämt mig för att gå upp i rimlig tid imorgon så jag kan plugga och hinna dansa på kvällen sen. Ha en trevlig kväll hörrni! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0