Hel och bruten

Hallå...
Showen var ju i helgen. Just nu lider jag av sömnbrist men det är det fan värt!
I söndags var det purning vid halv sex för sminkning och hår, skulle göra mat och lite sånt innan jag skulle sticka också. Kom till Konserthuset vid åtta tiden och då satt allt igång! In och utgång, och två genrep på raken.
Innan showen var jag så nervös att jag höll på att dö, men mest oroade jag mig för mina två solo nummer jag skulle ha under showen gång.
StreetDance - solo
PussyCat Dolls
Beyoncé vs. Lady Gaga
Michael Jackson Tribute
Striptease Aerobic
StreetDance - solo
Final
(de numren jag var med i)
Jag var så himla lycklig i söndags. Då skulle jag äntligen ut på scenen igen. Få känna den där lyckan rusa genom hela mig. Jag hade lite svårt att hålla inne mina lyckotårar men det gick.
När showen började närma sitt slut blev jag lite deppig. Jag ville ju fortsätta!
Nu såhär efteråt är jag tom liksom. Nu är det gjort. Nu har jag inte längre några träningar kvar, dansen börjar igen vid vecka 8. Jag är liksom helt tom. Vill fortsätta dansa, är trött och förkyld så det gör ju mycket det också.
Jag, som sagt innan, har svårt att beskriva hur jag känner mig när jag står där på scen och hur jag känner mig.
Min lilla Street Grupp
Ge Oss Sverige Tillbaka
Jag och Mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0