Fika

Hej bloggen!

Jaha, här sitter jag i skolans korridor och har tråkigt... Väntar på Olivia som inte slutar förrän vid 15:40 och då ska vi ta en fika! Jag kanske ska gå och plugga lite...?
Vart fall! Hur är det med er då? Var eran helg bra, hur spenderade ni den? I fredags åt jag sushi till middag och stack sedan lite senare till älskling, i lördags stack jag till Éntre med mamma, hittade dock ingenting... Trevligt var det dock! Igår fyllde Kelly år och vi gjorde en storstädning hemma.
Mitt rum är så rent nu att det inte går att beskriva. Och min garderob, thank god! Första gången på månader den verkligen är iordning, snygg och slut på skor och skokartonger! Jag hade en massa skor där som inte behövde vara där och en himla massa kartonger som dessutom var tomma. Nä, det var skönt att få bort all skit för nu är det snyggt, luktar rent och mer plats!
Slänger in några bilder på Kelly jag tog häromdagen!
Benet fick bli hennes ett års dags present!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0