Sorry....

Hej alla!

Först måste jag säga, förlåt om jag ljugit för er, men jag är inte alls i Österrike, Wagrain.
Jag är fan i Florida!!! :D
Jag är här med familjen! Anledningen till att jag inte kunnat säga någonting är för att våra kompisar läser min blogg. Men vad då 'våra kompisar''´? Jo, jag har nog säkert många gånger nämnt våra kompisar Micke och Lena, mina föräldrars bästa och närmsta vänner. Lena fyllde år igår och ända sedan i september oktober förra året har vi planerat detta. lena fyllde 50 och vi åkte hit för att gratta henne, igår på SeaWorld. I ett halvår har vi hållt tyst om det och det var så himla kul igår! Mamma gick fram först, Lena skulle slänga en vattenflaska men mamma tyckte inte det var en bra idé, så hon sa att Lena skulle slänga den i återvinnings påsen istället, lena förstod ingenting. Hon blev alldeles paff, stum! Inte förräns några sekunder senare såg och insåg hon faktiskt att det var vi, och sen kom tårarna på både Lena och mamma. Så himla kul! Hon visste ingenting!

Men jag och familjen är i Florida vart fall, vi åkte i söndags morse och sedan landade vi i Miami kl 18 lokal tid, amerikansk tid då, och sen stannade vi i Miami till i tisdags morgon då vi bilade hit till Orlando. Igår var vi på SeaWorld och om bara några minuter ska vi åka till Universal Studios!
Det var helt fantastiskt igår på SeaWorld! Späckhuggare, typ 10 meter lång, en valross 2 meter bred och 3 meter lång, as charmig dessutom, värsta isbjörnen, (självklart var isbjörnen och valrossen i ett nedkylt speciellt hus), och sen såg vi på en delfinshow. Så jäkla coolt och fascinerande! Nu vet jag vad jag ska jobba med! Sådan skötare till späckhuggare eller delfiner. Har alltid velat vara det...

Slänger upp en bild från späckhuggar showen igår.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0