Not far away

Hej alla!
Var ett bra tag sedan va! Hur är det med er? Hos mig är det bra, sitter nu på historian och får en genomgång om mellankrigstiden.. för de som är intresserade...
Igår hade jag fysik prov och jag vet inte hur det gick, känner inte någotning för det heller... Jag gjorde mitt bästa!
Igår var jag också på dansen för att kolla på dansshow dvd:n. Så jäkla kul det var alltså! Man märker ju hela tiden vad man gjorde fel och vad man kunde gjort bättre... Men så kul det var att träffa alla danskompisar igen!
Dagens planer då? JO, vid halv fem ska jag till optikern för att kolla på mina linser. Ja, jag fick ju linser nu i slutet av förra veckan. Jag och famljen ska till Wagrain, Österrike, på söndag och för att jag ska kunna ha på mig skidglasögonen så vill jag helst inte ha på mig mina glasögon under. Självklart kan jag ha det, men ingenting jag vill. Så just nu är linserna på i alla fall och jag känner att de torkar ut ögonen rejält och jag ser lie suddigt, så jag måste fråga vad det är för någonting.
Sen ska jag plugga lite också och ska kanske till Filip, jag får se..
Någon gång nu inder vintern så var det under en natt och dag en otrolig frost.
Hela Domkyrkan var vit! Då den i vanliga fall brukar vara går/koppargrön...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0