Last night here in Miami beach

Hey!
Nu skriver jag pa ett amerikanskt skrivbord men hoppas ni kan lasa enda!

Jag har det bra har och jag hoppas ni har detsamma. Nu ar det sista kvallen och jag ar lite deppig, for jag vill ju vara kvar har och slappa, shoppa, och ligga vid poolen\stranden som jag annu inte gjort (skandal!)! Men imorgon kanske jag hinner med ett morgondopp innan jag sticker ut pa stan igen. Jag har lite saker att fixa namligen :)
Kanske inte sa kul att komma tillbaka till skolan igen med allt skit plugg, men det ska bli kul att traffa alla kompisar igen, Filip, Kelly och att antligen fa borja dansa igen. Kommer ha lite jetlag nu i en vecka och kommer vara lite jobbigt att stalla tillbaka till den svenska tiden men det lar nog ga bra!

Nu ska familjen och jag ut och kaka varan sista middag har da vi planerat att ata fisk!
Ha det super!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0