Jag och familjen på Gotland

Innan jul så åkte jag och min familj till Gotland för att ''fira'' pappas bror som äblev kyrkoherde för 5 medeltida kyrkor. Har inte så väldigt mycket att äsga om denna resa, men jag kan säga att jag och familjen åt på ett Créperie och sedan dess är jag crépes beroende! Haha!

Tänkte bara slänga in här att bilderna från Texas resan 2009, kommer så fort som möjligt. Jag har bland annat glömt bort att göra färdigt delarna och sen så kraschade datorn hemma för någon vecka sedan så jag måste föra över bilderna till datorn igen.
På sportlovet förreseten, drar jag och min familj till Österrike nu igen för att åka skidor, så jäkla kul det ska bli!
Och nu under sommaren, ska jag, själv, åka till Dallas, Texas för att spendera en vecka hos våra kompisar. Sen ska jag på ett ''dansläger'' i tre veckor. Gud vad kul! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0