Hey!

Hallå där!
Hur är det med er? Mig är det bra, klockan är snart åtta här och snart ska vi ner för att äta frukost.. Dagens planer? JO, jag och familjen ska ta oss till Everglades! Aaaaa, nja jag vet inte vad jag ska säga.. Jag är livrädd för krokodiler men ja, jag kanske ska möta rädslan.
Och vad gjorde vi igår då? Jo, vi åkte ju till Cocoa beach för att se den sista uppskjutningen för Discovery! Så jäääävla coolt! Man kunde inte se själva raketen, inte jag i alla fall, men plötsligt såg man bara et stort rökmoln och sen var en orange röd sak uppe i himlen... Så jäkla coolt! Jag filmade igår och jag ska se om jag kan få upp den här på bloggen när i är hemma i Sverige igen.
Vi satt i bilkö dit i kanske tre timmar och på vägen hem, i fyra och en halv timme, men vad fan, det var det värt! Det är ju ''Once in a Life Time''! Ja, nej det där kommer jag aldirg att glömma..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0