Dansshow

Hej alla! Hur mår ni? Jg mår bättre, men näsan är lite smått täppt, den rinner och halsen dunkar lite men annars är de bra. Vad gjorde ni igår kväll då? Jag satt faktiskt hemma och titta på Idolfinalen. Tycker ni det var rätt vinnare som vann, Amanda Fondell? Jag tyckte det var en värdig vinnare även om jag kanske inte blev så imponerad av henne under hela Idol resan. Jag har något för Robin.., när han sjöng Halo första gången , jag grät. Och jag gråter ALDRIG när någon sjunger live och jag får aldrig gåshud. Nä, Robin tycker jag själv var bättre under hela resan men jag är ändå glad över att han int vann. Han kommer komma långt ändå! :)
Jaha, vad händer idag då? Jag sitter på tåget på väg till dansen där det är info inför showen i januari. Åh, det ska bli då himla kul! Så mycket jobb men vad det är värt det!

Ha det bra så hörs vi! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0