Sommar 11

Heeeeeeeeeeeeeeeej!
Haha, okej... Nämen hej på er! Nu var det ett par månader sedan jag bloggade sist och min statistik ligger på 6 unika läsare per dag. Ja, de räcker väl med att säga så... Som mest hade jag 218 läsare! haha...
Sommar! 
Först ska jag säga att mitt första år på gymnasiet gick licka snabbt som att blinka.. Jag trodde det skulle vara mycket jobbigare, men jag klarade faktiskt av det. Nu börjar skolan närma sig igen och jag börjar bli lite nervös, för jag känner inte för att plugga. Inte nu!
Hela sommaren har jag jobbat på en restaurang på Marstrand, precis där jag och min familj har sommarhus och änså länge har jag tjänat ihop en bra summa pengar alltså! Jag har ännu inte fått nåt sommarlov i och med att jag har jobbat, men nu på söndag sticker jag hem till Skåne igen och då blir det chill.
I början av juli stack jag och dansade i en vecka förresten! Otroligt kul var det att få träffa alla igen och få en liten paus från jobbet i alla fall.
Nu ska jag försöka få igång bloggningen lite då jag ska ta igen allt ni missat. Bilder från Texas, åh gud jag har fortfarande inte gjort klart alla delar, sen massa bilder från Florida (familjen och jag sticker dit i november igen :D!) och lite allmäna bilder!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0