full rulle

Tjenare!
Hur har ni det idag då? Hos mig är det OK. Har jobbat idag så är lite trött men imorgon är jag ledig så då ska jag ta det lugnt igen. Familjen och jag ska väl ut på havet om det är friskt och fint väder, annars åker vi nog in till Gbg...
Nu har jag inte många dagar kvar här. På söndag åker jag hem till Skåne igen som sagt och jag har bara lördag och söndag kvar som jobb dagar, sen är det fritt! Men ärligt talat så kommer jag nog sakna personalen där.
Det är inte som på Gloria's. På Gloria's var alla så himla seriösa och stränga hela tiden, visst de är dem ju självklart på Lasse-Maja också, men där har dem en rolig, slapp och barnslig sida också! Och alla är så himla trevliga och roliga!
Jupp jupp.. Nu ska jag ta och plocka ihop här och titta på någon film förmodligen.
Ha det!
Puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0