drömmar jag aldrig trodde kunde bli sanna

Hej!
Egentligen har jag ju supermycket att berätta för er kom jag på!
Sedan 2006, har jag varit ett fan av HSM-filmerna (jag vet, jag är barnslig!), men runt ett år sedan ''svalande'' det och jag blev istället mer intresserad av Vanessa Hudgens, som ni kanske märkt.
Sedan nästan ett och ett halvt år tillbaka har jag följt den svenska HSM sidan och följt alla skådespelare, och följer fortfarande. I den hemsidan har jag läst lite om Monique Coleman (Taylor McKessie i filmen), och hennes projekt, bland annat ''Gimme Mo'' och Fn saken Youth.. bla bla... Har väl kanske inte läst på så mycket om projekten men såg att hon skulle komma till Stockholm och Lund i maj, för att ha ''möten'' om hennes projekt. Jag tänkte väl, fan jag måste ju dit och lyssna! Men hade jag nån aning om att jag faktiskt skulle få fotas med henne?
Dagen var kommen och jag var super nervös, jag menar, jag ska få se/träffa en utav huvudrolls innehavarna i Disneys största succé, och Monique som är kompis med min absoluta största förebild! Inte konstigt att jag var nervös!
Jag åkte till den salen där ''mötet'' skulle hålla hus, frågade några människor om vart det var men fick bara svaret: nä, det är inställt.
Jag blev så ledsen,... men helt plötsligt: du kan ju smsa värden och se om du kan träffa värden och Monique?
Jag tog värdens telefonnummer, Sofia, hon känner ägaren av Breakingfree.se, ringde upp.
Tydligen hade dem fastnat i tågkaoset men skulle vara framme i Lund vid halv tio tiden. Sofia sa att jag kunde träffa dem, (privat!!) på Grand Hotel. Monique ville äta lite svensk mat.
Shit alltså, gick ju mina tankar runt!
Tiden var kommen och jag tog mig till Grand Hotel. Jag har så mycket att säga men jag försöker göra det kort!
Jag var så himla nervös! Jag såg Monique på en gång och hon tittade tillbaka på mig, som att hon visste att det var mig hon skulle träffa. Hon var så snygg, så söt! Men så kort! Haha! Det kanske mest bara är för att jag mäter 1.8 meter ovanför havet...
Vi hälsade. Hon sa att jag såg ut som en modell! Gaaaaah! Liksom, jag blev helt stum!
Jag var så nervös också så min engelska bara försvann för några sekunder men började komma tillbaka som smått igen. Jag var så nervös så hela bordet skakade när jag skulle byta sitt ställning! haha herregud...
Det var en otrolig upplevelse och jag kommer aldrig glömma detta. Aldrig!
Vet ni vad det roligaste var då? Hon bara: ''I'll hope you keep in touch with me!''. Va?! Vad sa hon? Kan hon säga det där igen?
Tyvärr, har jag inte hållt kontakten men jag ska försöka få tag på henne :)
Bildbomb!


Kommentarer
Olaida

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-12-16 @ 10:24:01
URL: http://olaida.blogh2o.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0