It goes like schviss!

Halloj!

Nu har jag börjat blogga igen. Det känns bra att komma igång med det. Här kan jag släppa allt jag behöver säga, men som jag kanske inte alltid kan säga när jag vill..

Hur som! Skolan gick bra idag. Förutom att det är grymt segt på engelskalektionerna, och som det fortfarande kommer att vara, och att vi typ fick den största matte läxan någonsin tills på torsdag. Iofs, det är prov på måndag. Det första provet i Gymnasiet! Jag får helt enkelt sätta mig ner imorgon och börja lite smått.
Då undrar ni säkert hur jag tycker det är i gymnasiet. Det kan jag tala om för er, ja!
Jag var ju då såklart grymt nervös när jag kom dit den 18 Augusti. Men genast när jag kom till klassrummet där vi skulle vara, släppte allt. Började direkt prata med en tjej vid namn Natali. Mycket trevligt! Redan första veckan blev det helt plötsligt så att alla verkligen pratade med alla! Och det var aldrig så i gamla plugget... Jag trivs så himla bra!
Jag har gett allt en ny chans nu. jag menar, ny skola, nya roligare ämnen, nya klasskamrater, och nya lärare. Och det är så jäkla kul! Matten äger! Haha :)

Jag får berätta mer sen, för nu ska jag faktiskt till Nova!
Vill dit och kolla lite, och självklart ''hälsa'' på älsklingen som är där och shoppar.
Hörs senare!

hhvbn
Jag saknar dig Zita. (bilden är från 5 maj 2007, den 7:e avlivades hon)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0