Söndag, vaknar upp av älsklings pussar

Godmorgon, eller kanske god eftermiddag?
Hur mår ni? Jodå, förkylningen sitter fortfarande i lite men annars är det bra. Sov hos min älskling inatt eftersom nästa gång vi ses är inte förrän om 2 veckor... Och ska jag vara ärlig så tär det mycket på mig. Inte bara det att vi inte ses mer än en gång i veckan så är det jobbigt att veta att vi inte kommer få ses på länge....
Idag kommer bilderna upp från shoppingen igår, glömde av det men ville spendera min lördagskväll med familjen och Filip.
Idag är det dans och plugg som gäller, men det duger! Jag får i vart fall dansa som jag inte gjort på en vecka! Har inte kunnat pga plugg och förkylning.... Woho, men ikväll är det dags!
Jag ska också ta och boka biljetter upp till Stockholm, nästa fredag tar jag mig upp för att träffa kompisar men framför allt min bror.
Nu ska jag försöka cykla hem i detta piss väder...
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0