Lördag, men vilket datum...?

Hej allihopa!

Hur är det med er? Hur blev fredagskvällen? Hos mig är det bra, näsan bråkar lite med mig (förkyld) men annars är det bra. Igår var jag hemma och tog det lugnt med familjen, satt och tittade på film och åt Noblesse med Otto's glasstrut, haha!

Veckan har gått bra för mig. Tills i onsdags eftermiddag... Jag blev ganska snabbt dålig och hamnade i en förkyldningbubbla men det är påväg uppåt nu!
Stannade alltså hemma i torsdags och igår, men stack till skolan igår för att skriva prov, franska, och det gick bra. Är nyfiken på resultatet ;)

Idag är det lördag då. Ska ut och shoppa lite med mamma, sen ska jag umgås med älskling lite senare. Mysigt! Det är helt sjukt så mycket man kan sakna en!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0