Nääää! Bläääääää!

Ska nu sätta mig ner och läsa FRIDA, och sen sätta mig och i FYSIK. KUL, verkligen! NOT!

Visst, lov är jätte kul, härligt och skönt att slippa skolan. Men det finns en hake. Jag har svårt att komma tillbaka till pluggrutinen eller så att säga. Jag har hela dagen sagt, och igår, att jag måste sätta mig ner och plugga till proven som kommer nu. Men jag är för lat och har svårt att hitta koncentrationen när det har varit lov speciellt. Jag brukar komma igång rätt snabbt och ger inte upp förräns jag fattat och gjort klart allt. Sen är det iofs viktigt med pauser men dem kan jag lätt dra ut på. Men nu ska jag plugga i en timme, sen ska jag se Grey's Anatomy, och det blir en tidig kväll för mig då jag ska upp tidigt imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0