I left my head and my heart on the dance floor

Satt och tittade på showen som vi hade i våras på tvn. Den filmades in...
Och jag kan inte sluta le! Det ska bli så himla kul att komma upp på scenen igen nu i januari och det ska bli så himla kul att ha en show igen! Jag dansar ju nu 5 timmar i veckan í alla olika slags dansstilar. Jag brinner verkligen för dansen. Det är liksom det enda jag gör, om inte plugga då... Jag känner mig så fri på scenen, jag känner mig så fri när jag dansar. Jag får liksom ut alla de känslor och tankar jag har när jag dansar, för det finns ingen annan plats jag kan lägga dem på.
Det är svprt för mig att beskriva hur jag känner mig när jag dansar och står där på scenen. 
Imorgon måste jag offra dansen för skolan, men det är ett måste. Jag vill så sjukt gärna dansa imorgon, men skolan går först. Jag fpr nöja mig med kvällens Michael Jackson lektion och helt enkelt stå ut tills på torsdag.

Nu är det dags för mig att sova. Sov gott allihopa!
PS: Ska försöka blogga mer nu! DS. 


En av showerna på Dansakademi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0