Ang, unga mammor

Hallå!

Här sitter jag i skolan och tar det lugnt.. Hade simning som första lektion och sen blev franskan inställd. Så jag har haft hål timme sen klockan kvart över elva idag. Under lunchen så tog jag och ringde mamma, vi gick ut med hunden tillsammans och sen tog en lunch och just nu sitter jag med Staffan och Jakob i klassen och väntar på att engelskan ska börja tjugo i två, om tio minuter.

Jo, ang inlägget ''Unga mammor'', så ja, hon heter Mikaela, men jag ville inte lägga ut hennes namn som jag gör nu ändå. Jag tycker hon verkar vara en oerhöt stark person som klarar av det hon går igenom just nu och jag är glad för hennes skull. Men jag själv skulle aldrig klara av att bli gravid så ungt.

Nu måste jag på toa innan jag sticker till engelskan!
Ha det!
Uppdaterar snart igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0