Väntar till klockan blir halv nio

Jag sitter här och önskar tiden kunde gå lite snabbare. Vill verkligen till dansen nu, och bara dansa av mig. Jag tänker på helt andra saker när jag dansar än när jag inte dansar. Jag tänker på tok för mycket nu. Många saker slog mig på min hjärna....

Kelly lilla, ligger i köket och sover. Det är det enda hon gör. Äter, sover och leker. Pruttar, kissar och bajsar lite då och då... Hhhmm, det är väl så de är nu när de är så små fortfarande? Hon växer så mycket att man nästan ser det. Verkligen! ;)
Det är otroligt kul med att gå ut med henne i parken och leka för fullt. Hon hittar en pinne och slänger den åt alla håll och kanter. Haha, jag ska lägga upp ett par filmer senare tror jag... Jag låter helt konstig tyvärr så kommer dock lägga på musik istället.

Imorgon ska jag ta mig ut till en utav mina bästa vänner, nämligen Simon. Vi får väl hitte på nået. Jag måste hitta en balklänning så får väl ta och tvinga honom ut till köpcentret som finns i närheten.
Onsdag så har jag en titt hos Optikern och på torsdag ska jag försöka ta mig ut till Malmö med Olivia för att titta på balklänning igen.
Under den sista veckan jag har ledigt nu måste jag få lite plugg gjort. Lika bra att få det gjort så snabbt som möjligt så jag slipper plugga i helgen. Spenderar nämligen hellre den med kompisar, älskling och Kelly.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0