Till matten om en timme

Hej....!

Jag sitter här med en tråkig min. Har insett att jag verkligen, verkligen, måste gå och plugga kemi och hemkunskap nu. Inte kul men... tänkte lägga upp en snabbt inlägg bara!

Hoppas att ni mår bra i alla fall. Efter att pratat med älsklingen lite så blev jag på bättre humör. Jag är så stressad över allt nu att jag inte orkar ta tag i saker. Men bara jag påbörjar det så sitter jag fast där sen.

Börjar förresten läsa lite mer här och var, om tjejer som snackar skit om andra. Och att man faktiskt inte ska bry sig. Och det är sant! De är bara avundsjuka eller kan bara inte komma på något bättre att prata om.
Men man ska vara nöjd med sig själv. För man är den man är, och det ska man inte ändra på. Man är underbar så som  man är! Även om man är liten, stor, lång, kort, smal eller tjock. Doesn't matter!

Nu ska jag gå och fortsätta plugga!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0