No study this weekend =(

Halloj!

Nu är man hemma efter två timmars dansträning, och det är riktigt jobbigt. Och svettigt! Så ska alldeles snart antingen hoppa på crosstrainern eller hoppa in i duschen. Det blir nog duschen!

Även om jag lovade mig själv att plugga i helgen så har jag tyvärr faktiskt inte gjort det i alla fall.... Men, jag vill faktiskt ha helger utan plugg faktiskt. Då får man istället ta igen det under veckan! Nationell engelska på tisdag, kemiprov på fredag och hemkunskapsprov på måndag vecka 12. Så jag måste nog vart fall läsa igenom allt nu innan jag lägger mig.

Men innan det, en låång dusch, och en stooor skol med glass! Fick ingen läsk och inge mycket glass innan träningen, så måste ju ta igen det;)

Haha!
Puss! Och ha en trevlig söndagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0