It's absolutely totally CRAZY!!!!!!!!!!

Halloj!

Vet ni vad jag just har insett? Vi får hem en fyrbent hund om en vecka! EN VECKA!!! Det är ju helt sjukt! Jag har liksom inte riktigt forstått ännu att vi ska få en hund... Det är svårt att föreställa sig det. Det känndes grymt konstigt igår att köpa HUND-saker igår. Men ännu konstigare känns det att ha en stor hundkorg, med hundleksak, mat, bajspåsar och allt sånt i hallen. Asså, hjälp mig med andra ord!

Men annars då, hur mår ni? Jag mår fint fint. Jag ska snart hoppa in i duschen, och sen sätta mig och plugga fram till kklockan fem idag. Sen blir det dans i två timmar och sen plugg igen. Har HK prov imorgon, och jag har knappast börjat på det så jag vette fan hur det kommer gå. Haha....=) Men jag har i alla fall läst igenom det ett antal gånger, så jag får hoppas att det hjälpt mig.  Wish me good luck ;) !

Nej, nu är klockan så mycket att jag måste få saker gjorda här hemma. Men vi hörs!
Jo förresten, igår såg jag ''Farsan'' med älskling, hans brorsa, och en kompis till de. Haha, den var väl bra. Lite dryg och seg vissa stunder. Både rolig, sorglig och lycklig. Haha, en sjuk film med andra ord! Men tyvärr kommer jag inte tänka mig att se den en gång till....

Puss!


Om en vecka du lilla söta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0