Inga positiva feedbackar

Halloj!

Hur mår ni? Jag mår super (nästan!) efter ett bra mellan mål, lasagne och fem st friterade bläckfiskringar (haha, galen kombination va?!), och efter att jag äntligen tog tag i plugget. Pluggade fysik, lite matte och franskan är på gång nu, utan musik också! Haha, jag brukar alltid plugga med musik. Oavsett om det är NRJ eller Mozart. Ja, Mozart!

Igår var jag äntligen med älskling efter en längtans saknad. Våran kärlek är speciell....


Nej, nu ska jag hinna plugga klart hela min plugghög innan jag sticker till dansen ikväll. Har väldigt mycket denna vecka i plugget. Men tar var dag för sig. Funkar bäst så.




Haha, här blev det visst en förstoring på mig! =) Mascara, eyeliner samt cayal, lite puder och Body Shop's läppglans.

XOXO
Amanda


Kommentarer
Anonym

hur många läsare har du? :D

2010-03-04 @ 17:05:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0