Hemkunskap

Hej!

Vad ska ni hitta på ikväll? Jo, jag ska faktiskt sova över hos min älskling nu tills imorgon, ska jag sticker väl här hemifrån vid åtta tiden.

Men sedan jag kom hem så har jag gjort en riktig storstädning i mitt rum. Det låg kläder, skräp och damm överallt så tog tag i saken och städade. Nyduschad är jag också. Kände mig ''ofräsch'' så hoppade in i duschen. Kom dock på att jag inte har någon lotion kvar så måste förbi Apoteket innan jag sticker till älskling. Mina hädner är längre inte torra för att jag använder handkräm varje dag, men nu har istället benen och armarna blivit torra och det är inte kul. Det gör ont på låren när man sätter på sig jeansen, så usch nej!

Pappa och jag ska snart göra iordning middagen, och sen ska jag ta och plugga lite inför hemkunskapsprovet vi har på måndag.  Skit tråkigt men vad fan ska man göra då? Kemin idag gick väl helt okej. Jag råkade blanda ihop några labbar, men hoppas jag klarar av det i alla fall.

Vi hörs säkert senare!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0