Ett halv år med min älskling!

Halloj!

Har ni en bra fredagskväll? Fest eller mys som pågår? Ja, hos mig så stack precis älskling.... Känns lite tomt om jag ska vara ärlig. Vi kommer inte ses förrän om en vecka eftersom vi båda har mycket i skolan....

Men kan ni tänka er att det var ett halv år, sex månader, sedan Filip och jag blev tillsammans? Det har gått så oerhört fort. Men denna tid har varit så himla bra. Han har alltid funnits där, då jag haft det som svårast. Och vi två har gått igenom så mycket, så vi båda är väldigt starka och vi klarar av väldigt mycket nu.


På söndag i vart fall ska vi träffa vår lilla hund. Så himla kul! Hoppas bara att morgondagen går snabbt.
Hela helgen kommer tyvärr att spenderas med en jäkla massa plugg, vilket känns pisst! Men på söndag är det dans igen vilket kommer få mig på andra tankar.

Ha en trevlig fortsatt fredagskväll!


Haha, den här bjuder jag på! Den är tagen i julas =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0