Ingen idé!

Godmorgon!

Vaknade i princip vi halv tio tiden, men har legat och slappat framför tv:n och med Kelly sovandes i mitt knä.
Ingen idé att ta ett morgon foto på mig.. Håret verkligen STÅR ut åt alla håll och kanter, ett rött och bränt ansikte och dessutom skulle ni inte känna igen mig nyvaken, haha!

Hur mår ni då? Sovit gott? Jag minns att jag drömde nåt heelt sjukt, men jag minns inte vad! Vad ska jag göra idag då? Jo, jag ska skicka hundbilder till kennelägaren, ut och köpa jeans (eftersom de jag har, har jag varit tvugna att sy tre gånger för att de ska hålla...), och ett par nya converse, så sköna de är! De har med andra ord också gått sönder... Hhmm, vad gör jag med mina saker egentligen!?

Jag ska verkligen försöka lägga upp alla bilder ni missat, dessutom resterna av Texas, Dallas resan!
Men för tillfället ska jag hoppa in i duschen för att tvätta håret, och sen ska jag måla någlarna!
Kram!



För mig är det jobbigt att inse att jag inte kommer få se min älskling
förräns om ungefär en månad.... :(


Hade lust att lägga upp den här bilden, inte för att vara så,
men den blev faktiskt ganska bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0