Min bror alltså!

Halloj!

Här sitter jag här hemma och försöker skriva med iskalla fingrar på ett tangentbord. Hoppas ni har det bra!
Jag har det i alla fall. Carl gav mig sina kalla, superblöta handskar till mig idag i plugget och förvarnade min inte ens om att dem var blöta! Vi har ett exakta likadana vantar här hemma men dem ena är större som är mina. Men så knäpp som min bror är lyckas han alltid ta dem så att mina fingrar alltid är lagom ihoptrycka när jag kommer fram till skolan.
Och sen när man väl kommer hem så hänger han inte upp mina handskar på tork, som han har blött ned i snöbollskrig! ÅÅååhhh, ibland kan jag verkligen inte gilla min bror!

Mobilen la ju som sagt av igår men jag har lyckats få låna en av pappsen så jag ska snart försöka ta mig till ONOFF och fixa en ny. Klarar inte av den där stora Ercisson. Känns lite tråkigt att den la av kanske, men det är kanske livet? Haha, vem vet?
Jag ska också hinna städa mitt otroligt stökiga rum idag efter jag pluggat en del SO och franska. Sen ger jag upp och sätter mig framför tv:n eller sätter mig i sängen och läser FRIDA.

Ni får ha det så bra så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0