It's beacuse of....

Hey!

Hoppas  ni mår bra. Jag mår helt OK. Förutom att jag är riktigt piss över att skolan börjar på måndag. Skit vad tråkigt!

Jag har inte bloggat i veckan pga att jag inte orkat, haft lust och blogg.se har varit lite ''konstigt''. Jag har inte kunnat logga in och när jag försökt publicera mina inlägg har dem hamnat som utkast och sen har jag inte kunnat lägga upp dem. 

Men i veckan har jag vart fall varit med min älskade pojkvän, tränat en massa till dansen och lite annat strunt. Filip och jag bakade kanelbullar häromdagen och mina föräldrar har förbjudit mig att inte baka igen eftersom de tydligen var de godaste kanelbullarna som de någonsin ätit=) hihi!  Bakade nog 25 bullar eller nåt sånt och det är redan slut! Tog två dagar innan dem låg i våra magarna på oss!

Tidigare i veckan hände det en kul sak tyckte jag. Haha, jag denna stockholmare har kanske lite dålig humor men jag tyckte det var kul!
Jag var hemma och älskling och vi höll på att plocka ihop alla hans julsaker för att lägga dem i hans jullåda. Och eftersom de består av proslin och glas är han ju tvungen att slå in dem i papper. Och så rolig och tokig min pojkvän är så hämtar han en toa-rulle och slår in figurerna i dem. Och lyckas använda hela toa-rullen! Haha, jag tyckte det var gulligt kul!
Och sen en till sak: Han skulle sticka hem häromdagen så sa han: Kan du inte sluta skratta nu och kyssa mig istället? Jag måste hem.
Naaw, jag tyckte det lät så gulligt och allt:)

Haha, nej nu måste jag ut och köpa lite saker till showen nästa helg och sen blir det en massa övening här hemma och sen sticker jag vid fem-tiden.
Ha det bra! (Ska bli bättre på att blogga)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0