Finally!

Tjohoppsan!

Hoppas ni har det super! Jag har det. Sitter i älsklingens adidaströja här hemma och doftar på den varje minut. Jag träffade honom idag och jag insåg just hur mycket  jag älskar honom. Herregud... Det  var härligt att få träffa min pojkvän igen!

När jag kom hem vid niotiden så satte jag mig framför Animal Planet. Det är den enda jag har gjort det senaste kvällarna när jag inte haft nåt annat för mig. Tittat på Animal Planet. Men det är ju så himla spännande, intressant och  bara helt otroligt (speciellt om man är djurälskare som jag)! Jag satt och kollade på Into the Pride med David någonting....? Han åkte till Afrika i ett halv år för att utforska lejonen och ''leva''med dem. Skapa ett band mellan honom om katterna. Och det är så himla intressant! Gud, jag kan prata om det här hur länge som helst! Men nej då. Jag ska sluta för jag ska snart närma mig sängen.
Imorgon blir det städning av min hamsterbur, skridskoåkning (somd et inte blev häromdagen) och sen sticker man hem till Filip.

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0