En del av Filip

Nu har jag ätit lunchen. Blev ganska sent men skit samma:P

Igår när vi gick till bion fick jag låna en hoodtröja av min älskling så jag inte skulle frysa och det känns så bra att ha hans kläder på mig. Jag känner mig glad, men inte bara det. De luktar alltid Filip!!!
Han messade och sa till mig för nån timme sedan att han skulle träna. Kanske dags för mig att köra 10-20 minuter på cross-trainern. Sen måste jag seriöst få lite franska gjort. Vart fall läsa igenom allting så man får ett litet perspektiv.

Det gick bra hos pappas kollegor. Hunden är sjukt söt! Trixa heter hon ja, och är 7 år. Svartbrun och helt underbart väluppfostrad. Gud vad jag vill ha hund!

Jag får se om det blir lite bilder från Texas men ska se om jag kan få upp lite från dagen vart fall..
See ya!



En bild från Dallas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0