Aaaaaaaaaah, NO KITCHEN!!!

Halloj!

Nu har jag precis kommit hem från plugget. Det var lite sisådär halvt kul att komma tillbaka till allt plugg men roligt var det att få se alla andra. Egentligen har vi inte mycket plugg men jag har lite franska och mycket SO. Har inte pluggat till redovisningen nästa vecka så jag gör nog det absolut mesta idag. Torsdag och ända fram till söndag kväll går åt till dansen och redan imorgon ska jag ut för att fixa saker till showen. Så det är bäst om jag fixar så mycket plugg som möjligt nu så jag inte stressar ihjäl mig sen.
Kanske dags för mig då att sätta mig framför böckerna.

Renoveringen är i full gång här hemma och vi har inget kök!! Gaaaaaaaaaaaaaaahhh! Hur ska vi kunna klara oss utan kök i två veckor?! Kommer det att fungera? Jag trodde att vi kanske skulle fått sista kvällen nu med spis men nej tydligen inte. Hhhmmm, så ledsen jag blir! Jag som gillar mat så himla mycket!

Vi hörs kanske senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0