010110 - eller va?

Tjoho alla där ute dem första januari 2010!

Det jag faktiskt funderar på mest är hur man skriver 2010 i en förkortning. Om man skriver 010110 , eller
0101 2010??? Haha, det är nig det första förslaget tror jag....
Vaknade upp för ett tag sen och insåg just att jag sov ganska bra inatt, hyggligt i vart fall.

Jag försökte ta några bra foton under alla fyrverkerier igår, men detvar alldeles för svårt eftersom det går alldeles för snabbt. Även om jag fotade manuellt så var det för svårt. Men några fick jag till som jag ska försöka lägga upp senare.

Ikväll blir det bio med familjen. Sherlock Holmes ska vi se och jag hoppas den är bra.
Men just nu ska jag försöka fixa lite frukost och sen sa jag hoppa in i duschen.

Ha det bra så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0