Ska ut på stan snart

Halloj!

Nu sitter jag hos älsklingen och väntar på att han ska (kanske?) bli klar så vi kan röra oss mot stan. Jag ska köpa en skidjacka eftersom jag har väldigt ont om skidjacka till sportlovet som är om några veckor. Filip är lite seg och för lat för att följa med tyvärr tror jag så jag får nog gå själv jag....

Hade ni en bra fredagskväll igår? Fest eller myskväll? Jag hade en kväll hemma med mamma och pappa och lite chips. Filip och jag har inlett ett godisförbjud tillsammans. och vet ni vad straffet är? Den som bryter det får laga eller juda den andra på middag. Eftersom jag är mat galen och älskar laga mat så lär det ju inte vara så svårt för mig, men haha, naaw. Min älskling är typ lite efter;)
Men jag ska se om han vill ha ett undantag ikväll. Pappsen kom nämligen hem i torsdags från grossan med en massa mat. Oh Ahlgrens bilar och Marabou mjökchoklad! Gaaaaaaaaaaaah! Annars får jag väl leva på frukt och chips igen då. Lär ju inte vara så svårt, eller?

Men vi hörs och ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0