En riktig helg förtjänar jag mig

Hellu!

Hoppas ni har det bra en ådan här fredagskväll. Jodå, jag har det bra efter att skolan gått bra, och en glassfika med älskling. Stack sedan hem för att äta och nu snart ska jag sätta mig framför tv:n och slappa. Därför blir det nog inget mer bloggande för ikväll.
Skolan i veckan gick bra och biologiprovet idag gick faktiskt bättre än vad jag trott. Dessutom fick jag MVG- på min svenska krönika. Jag känner att det går bra för mig nu! :D

Sen har jag en sjukt glad nyhet att berätta. Vi ska få tillökning i familjen. Om sju veckor får vi hem en liten brun labrador tik. Så himla kul det ska bli! Men om redan två veckor få vi se den första gången!



Ha en jätte trevlig fredagskväll så syns vi förmodligen imorgon:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0